< Antes Fotoblogg -

JT Fastighetsservice

Förra veckan gjorde jag ett till jobb åt JT Fastighetsservice :)
Har helt glömt bort att lägga upp några bilder här.
Dom ville ha bilder på personal, maskin, områden och till jouren bland annat. Att ha på hemsidan alltså..
Vill inte lägga upp några bilder på personalen här men dom finns att se på http://www.jtfastighetsservice.se/pages.asp?PageID=5295

Jag tog ju bilder till dem tidigare också (finns att se här) och då frågade jag om de hade något jobb till mig och sedan den 9 dec har jag varit timanställd där som snöskottare :) Har blivit några skottningar hittills.
Frågan är ju bara vart snön är..?
Inifrån Sandbacka Park

Kommentarer
Postat av: Madde

Va kul för dig:)

2012-01-14 @ 10:34:48
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasså, så du smyger runt min brorsas lägenhet och tar kort du ;)

2012-01-14 @ 17:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0