< Antes Fotoblogg -

21 maj hemfärd..

Den här dagen var det alltså dags att åka hemåt och som vanligt ville man inte det.. Hade gärna stannat en vecka till.
Gick upp lite efter kl 4 på morgonen, packade klart det sista och lämnade hotellet.
När vi stod och väntade på bussen som skulle ta oss till båten kom jag på att jag inte hade något pass med mig..! Hade låst in det hos Villes syrra men som tur var jobbade hon vid bussarna så Ville fick springa in och hämta det :P
Åkte till båten i hamnen som skulle ta oss från Naxos till Santorini där flygplatsen ligger..
Gubben som lossade båten såg fotovänlig ut :)
Naxos hamn i soluppgången..
När vi hade kollat när båten åkte ut från hamnen så gick vi in och satte oss. Det var sköna stolar/soffor så jag somnade lite då och då.. Efter ca 3 timmar var vi framme på Santorini.
Fick sitta utanför flygplatsen i ca 3-4 timmar, kom väldigt tidigt dit eftersom det inte gick båtar så ofta..
Där njöt vi av den sista grekiska solen.. Jag ser kanske lite sur ut på bilden för jag hade köpt en flaska ouzo som gick sönder i resväskan när busschauffören öppnade bagageluckan, då ramlade självklart min väska ut :(
Som tur var klarade sig de andra flaskorna!
Foto: Ville såklart!
Sedan lämnade vi Santorini...
Det här var väl alla bilder jag hade tänkt lägga ut från resan, hoppas ni gillade dom! :)
Som sagt finns alla bilder och inlägg samlade i Naxos, Grekland 2011 som ni hittar till höger under Foto.

Kommentarer
Postat av: becca

sista bilden är fantastisk !

2011-06-12 @ 22:51:14
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan!

Vilken fantastisk fotograf du verkar vara! :) Drog in en vända på bilddagboken (eller det hette ju det innan i..) och såg en av dina bilder på framsidan. Den med gåsen på. Jag läste senare att - och detta borde vara självklart - att man inte får ta dina bilder utan att fråga, men jag kunde inte motstå: http://i54.tinypic.com/25kq4j8.jpg hoppas du uppskattar internet humor!

2011-06-13 @ 20:55:03
Postat av: lindaa

alla bilder var jätte fina! jätte kulatt du vill dela med dig till oss andra så vi också får se dom :-)

2011-06-13 @ 20:55:19
URL: http://linndaa89.bloggplatsen.se
Postat av: Anders

Bilden på Naxos hamn gjorde nästan att jag bokade en resa dit med en gång, mycket tjusig!

2012-02-08 @ 17:26:32
URL: http://www.naxosgrekland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0