< Antes Fotoblogg -

....

Hängde med Per till Örbyhus (några mil från Uppsala) igår på en bostadsfotografering. Det var en mysig sommarstuga som skulle säljas, fast jag tog ingen bild på den kom jag på :P Det var en liten sjö några hundra meter från stugan så vi gick ner dit och kollade lite. Så en bild blev det iaf. Det var underbart väder och sjukt varmt!!
Sen på kvällen blev det väldigt mycket dimma så jag frågade Putte om han ville följa med ut och fota lite, och det ville han :)
Vi åkte till Hedåsen. Bilderna såg mycket bättre ut i kameran än på datorn så jag blev lite besviken...
Tog först en bild vid fobollsplanen i närheten där jag bor :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha tog första doppet för iår på hedåsen idag =)

2010-05-22 @ 23:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0