< Antes Fotoblogg -

Audi A3 Cab 24 juni

Niklas pappa hade fått in en ny bil till företaget och Niklas undrade om jag ville åka ut med och fota bilen, så vi gjorde det.
Det var en Audi A3 1,8T Cab, riktigt fin bil!
Vi åkte till Alderholmen i Gävle som är ett typ industriområde vid havet.
Det var väldigt varmt den dagen så det var härligt att åka utan tak :P
Ett litet tack till Niklas som höll i blixten när jag fotade! :)
Niklas fotade mig när jag tog bilden ovan..
Ville komma upp en bit över bilen och det fanns bara några lastpallar i närheten :P
Har även gjort en egen kategori för bilfotograferingar, hittas under "Foto".
Så jag hoppas att det blir fler bilar att fota för det är faktiskt roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0