< Antes Fotoblogg -

Öland 10 juli

Idag åkte vi till Ekerums Camping för att sola och bada :)
Jag lämnade kameraväskan i bilen så bara kompaktkameran fick följa med till stranden..
Gick ut i vattnet med kameran!! :O
Efter stranden åkte vi till Borgholms slottsruin
Jag var tvungen att fota det här trädet som stod helt ensamt där ute på ängen
Senare på kvällen bestämde vi oss för att åka till Ölands södra udde, vi åkte förbi flera skyltar där det stod "Varning, djur på vägen" och ja, det var det.. Vissa kor gick mot bilen, pappa blev rädd och började backa :P
Fyren Långe Jan
Långe Jan och korte Jan (ja pappa heter Jan)
Såg flera hjortar på vägen hem
Öland är fint med alla väderkvarnar :)
Pappa fotade mig när jag fotade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0