< Antes Fotoblogg -

Jämtland, Grönviken 23 - 27 juli

I fredags åkte jag, morfar och Kajsa till Grönviken i Jämtland för att fiska bland annat. Vi bodde hos min moster och Putte. Vi fiskade varje dag fast på söndagen blev det typ bara en halvtimme tidigt på morgonen eftersom det började regna.
Jag har knappt fotat någonting däruppe :S fattar inte varför.. Blev ungefär 40 bilder sammanlagt under de där 5 dagarna så det känns inte värt att göra ett inlägg/dag så lägger upp alla redigerade bilder på samma..
Vi var i Hungesjön och fiskade alla dagar, väldigt fint där :) mycket fisk också!
Åkte ut och fiskade senare på kvällen också och då glömde jag kameran. Självklart fick jag en väldigt fin Öring men den blev det ingen bild på.. Det var en fin solnedgång också men det blev det inte heller någon bild på :P
Tog en bild senare när vi kom hem.
Det satt en stor fågel på taket, vi trodde att det var någon sorts uggla. Men nu vet jag att det var en tornfalk!
Det regnade hela söndagen..
Efter regn kommer solsken
En nöjd morfar :)
På vägen hem, Ljusdal
Järvsö
Det var några roliga dagar och vi fick rätt mycket fisk! :)
Både abborre, harr, öring och gädda..

Kommentarer
Postat av: putte

jaså det var en falk

2010-07-29 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0