< Antes Fotoblogg -

Eldklotet Företagargala, Gävle

Igår kväll var det dags för "finalen" av Eldklotet som utser årets företagare i Gävleborgs Kommun. Den hölls på Parken i Gävle. Jag och Per var där och skulle fota.
Det första jag skulle göra var att ta bilder när folket gick på röda mattan, Per skötte det mesta av mingelbilderna.
Blev rätt många bilder eftersom det var över 500 personer inbjudna.
Så gjorde ett litet urval...
När det var klart skulle vi snabbt föra över alla bilder till en dator som skulle visa våra bilder på två storbildsskärmar. Helt oredigerade!! Den övre bilden på skärmen :)
Gick in på damtoan en sväng ;)
Tommy Nilsson och Pernilla Wahlgren (undre bilden) sjöng
Årets Företagare i Ockelbo
Årets företagare i Söderhamn
Vinnaren! Ramudden AB, Gävle
Fler bilder på Pers hemsida: http://brobergfoto.se/eld/ante/ante/ante.html

Kommentarer
Postat av: I D A :)

sv. jag ser att du gillar att fota ;D kommer ha en till foto tävling sen men då blir det bilder som får tävla om att sitta i min meny hur länge som hälst tills jag lsutar att blogga kanske. så håll ögongen öppna. Och dom som vinner kommer att vara med som länk i min blogg med ;)

2010-04-25 @ 22:06:44
URL: http://idaelfs.blogg.se/
Postat av: I D A :)

sv. åhh ja ;D och nästan varje måndag kommer jag nog att länka och skriva om bloggarna ;D

2010-04-26 @ 15:27:22
URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0