< Antes Fotoblogg -

Magasin G

I januari fick jag ett sms från en reklambyrå i Gävle som frågade om jag fotade och hade bloggen openclose.blogg.se och att de ville ha kontakt med mig. Så jag ringde upp och de förklarade att de hade kommit in på min blogg och ville köpa bilder till ett magasin om Gästrikland. Skickade ett antal bilder till dem och de köpte fyra st :)
Och idag låg magasinet i brevlådan (ville gärna ha ett ex för att se hur det blev). Det blev riktigt bra tyckte jag!
Fick ju bland annat en bild på förstasidan!! :D
"I magasin G samlar vi det allra bästa som området har att erbjuda turister och andra besökare. Elegant förpackat i ett magasin med reportage som både går vid sidan om det uppenbara och rakt på det som alla vill veta. En blandning av fakta och upplevelser. Allt med högsta bild- och textkvalitet för att göra besöksmålen och människorna rättvisa.

Magasinet trycks i 50.000 exemplar och kommer att distribueras till hushåll i Mälardalen, östra Dalarna, via våra turistbyråer, via alla mötesplatser och alla hotellrum i området samt på Sveriges största turismmässa TUR 2011 i Göteborg."

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul Ante! Vet du hur Kilometer fick nys om du fotade?

2011-04-04 @ 10:29:08
URL: http://nojesmix.com/redaktoren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0