< Antes Fotoblogg -

Bröllop 16 okt

I lördags var det bröllopsdags! Vi träffades i Vårvik utanför Gävle för porträttfotograferingen och den gick mycket bättre än väntat, var lite nervös innan då det inte gick helt bra förra gången..  Efter vi var färdiga där så åkte jag till Bomhus kyrka där vigseln var. Det var både bröllop och dop, för deras son skulle döpas samtidigt.
När allt i kyrkan var klart så åkte jag till Sjömanskyrkan precis bredvid Gävle Central där efterfesten skulle vara och tog ett par bilder.
Nu när alla bilder är färdiga så är jag nöjd med många bilder, kanske lite för hårt blixtljus på vissa men kan skylla på att jag inte är så van med flera blixtar :)
Fast huvudsaken är ju att brudparet blir nöjda med bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0