< Antes Fotoblogg -

29 jan

Blivit lite dåligt med nytagna utomhusbilder den senaste tiden. Varit så grått och tråkigt väder..
Men idag var det lite sol så jag och Ville åkte ut. Men när vi kom till fotostället så snöade det som fan, satt och väntade i bilen ett tag sen åkte vi hem... Blev inte så många bilder alltså.

När jag var påväg att hämta Ville så såg jag att en lastbil hade kört av vägen vid Sandvik så jag stannade och hann ta några bilder innan en securitasvakt kommer och säger att det är fotoförbud inne på området. Så jag är nog ensam om de här bilderna ;)




Resecentrum, kan inte bestämma mig vilken jag gillar mest så lägger ut båda :P



Gick ut en liten stund själv och tog några bilder också..

Kommentarer
Postat av: Ida

Fint ljus i den näst sista bilden!

2010-01-29 @ 21:49:37
URL: http://idfa.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sista bilden är jätte vacker!

2010-01-30 @ 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0