< Antes Fotoblogg -

Poker

Poker har aldrig riktigt varit min grej även fast det kan vara snabba pengar att hämta om man har tur och kan spela.
Jag har faktiskt aldrig spelat onlinepoker någon gång eftersom jag knappt kan vanlig poker så det känns onödigt att kasta bort pengarna :)
Fast om man satsar på pokerspelandet så finns det säkert chans att man kan dra in lite extra, man har ju läst om pokerspelare som kan vinna $50 000 på en tävling. Det är inte så illa bara för att spela lite kort!!
Tror ni att det finns fotografer som verkligen gillar att fota under en pokertävling? Det måste ju vara grymt tråkigt tycker jag :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fint! Du borde tagit en bild med lite mindre bländare så att markerna också vore i fokus. :D Fast det är ju himla fint såhär också. :3

2011-05-12 @ 20:45:25
URL: http://piqaview.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej,

Jag har ett erbjudande angående marknadsföring på din blogg.

Kontakta mig om du är intresserad.



Bästa Hälsningar,

Jessica

Jessica.green.hp [AT] gmail.com

2011-05-13 @ 10:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0