< Antes Fotoblogg -

17 maj

Den här dagen hade vi hyrt en bil och skulle åka upp i bergen och runt nästan hela Naxos. Det var jag, Ville, Lotta, Marianne och Veera som åkte. De tre sista är alla reseledare på Naxos. Det var en riktigt kul dag även fast jag fick skavsår på fötterna för jag hade bara badtofflor. Det var inte så smart när man gick i bergen :P
Första stoppet blev på stranden i Agia Anna
Sen bar det iväg uppåt!
Det gick får på vägen och jag tyckte det såg så kul ut när de stod här och kollade över räcket :)
Ville, Lotta och Marianne vid en stor staty som skulle föreställa Dionysos.
Det var en grym utsikt!
Klicka på bilden för att se större!
Såna här vägar var det överallt, blev ganska läskigt ibland..
Här är vår lilla bil!
Sedan kom vi till Lionas som är en liten by precis vid havet.
Jag har aldrig sett så klart vatten, såg precis ut som ett vykort!
Det var sååå fint där!
Ville tog en bild på mig..
Panorama (klicka för att se större)
Åkte vidare och stannade i Koronos där vi stannade och åt på en mysig restaurant. All mat var från byn och det var mycket mat! Lamm, kyckling, sallad, potatis och mycket mer..
Foto: Ville
Träffade en gubbe på vägen upp till bilen :)
Sedan åkte vi till Apiranthos som även kallas marmorbyn, husen, gatorna och kyrkan var gjord i marmor.
Fast jag hittade en till gubbe att fota :)

Kommentarer
Postat av: maria

helvete vilket vatten! jag vill också ut och se världen :(

2011-06-01 @ 22:00:01
Postat av: Anna

Fy vad vackert! och jääklar vad klart vatten! :O

2011-06-01 @ 22:48:34
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: becca

så fint !

2011-06-01 @ 23:12:07
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: catherine

alltså seriöst. bilden på båten, ovanför den på dig, det ser ut som båten typ svävar i luften. helt sick vilket klart vatten! måste vara sjukt häftigt att se irl!

2011-06-02 @ 04:30:27
Postat av: Harubla

Bild nummer två, bilden på getterna och den gamla mannen (som du hade i både färg och svartvit) är mina absoluta favoriter. Verkligen jättefina bilder.

2011-06-02 @ 12:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0