< Antes Fotoblogg -

Golftävling

Läste i tidningen igår att hockeyspelaren Nicklas Bäckström skulle anordna en golftävling för välgörenhet idag så jag åkte dit eftersom jag aldrig har fotat golf förut.
Det var många kända ishockeyspelare och golfspelare som deltog, bla. Peter Forsberg, Peter Hedblom och nästan hela Brynäs A-lag för att nämna några.
Fast det blev inte så många bilder för golf var inte den roligaste sporten jag har fotat :P
Sen åkte jag till Bönan, en bit utanför Gävle..
Plötsligt ser jag två fotografer som fotar mot min bil när jag kör och jag undrade vad dom höll på med. Sen såg jag en konstig fågel gå över vägen framför bilen så jag stannade, tog kameran och gick ut och frågade vad det var för fågel.
Det var en Fasan sa dom. Jag har aldrig sett en sån så jag tog några bilder jag också :P
Fasanen var nyfiken och gick ända upp på bron till ett hus..
En av fasanens honor, och inte ungar som jag trodde först!
Här är fotograferna också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0