< Antes Fotoblogg -

Misslyckad morgon

Åkte ut några minuter efter 03 i morse för att fota soluppgången. Tänkte fota lite annat också men det gick inte. Blev så missnöjd med bilderna... Enligt alla vädersidor jag kollade på igår kväll skulle det bli soligt på morgonen, men det var bara moln :(
Åkte i alla fall till hamnen i Trebo, där den första bilden är tagen. Träffade några gubbar där också som undrade vad jag gjorde, själv undrade jag varför dom var vaken vid 3:20..
Åkte till Sörtutt efter det och sen tog jag en sväng med bilen för att kolla om det var något djur här på åkrarna. Såg två rådjur men det var rätt mörkt så bilderna blev suddiga och brusiga. Några tjurar hittade jag också :P


Kommentarer
Postat av: isabelle

Ville bara skriva att du knäpper otroligt fina bilder :) Har du några tips på vad man ska tänka på när man knäpper kort?

2010-06-15 @ 17:35:43
URL: http://hammerin.blogg.se/
Postat av: isabelle

Tack så mycket :)

En fråga till, har du bildstabilisator på dina objektiv? Eller tycker du att man klarar sig utan det? Funderar på att köpa ett nytt objektiv med vet inte om jag ska köpa ett med VR eller utan VR. :P

2010-06-15 @ 21:56:09
URL: http://hammerin.blogg.se/
Postat av: Putte

Va fan du sa att du inte fick nå "fina" bilder!? Tyckte dessa vart jävligt läckra ;)

2010-06-16 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0