< Antes Fotoblogg -

Vw Golf - 89

Hade inte så mycket att göra idag så åkte upp till Kungsberget för att kolla om man kunde åka upp där på berget (ska fota en bil däruppe nån dag). Och det kunde man, om man åker förbi bommen.
Passade också på att ta några bilder på min bil för att träna lite + att jag ville ha några nya fräscha bilder. Dock orkade jag inte tvätta den innan :P
Jag hann ta ganska många bilder men inte så många som jag ville, det började ösregna efter ett tag!
Första bilden är lite HDR

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Hehe aa, jag kommer ihåg att du har sagt det nångång :P

2010-07-31 @ 11:43:00
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Koffe

Bilden "Golfen på grusvägen" var ju riktigt tuff :) Många fina bilder!

2011-03-20 @ 11:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0