< Antes Fotoblogg -

Råttfoto är inte det lättaste!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen så idag tänkte jag åka ut och fota. Så jag åkte och åkte och försökte hitta något ställe. Men jag kom inte på något så jag kom slutligen till Gävle där jag hälsade på mamma och syrran istället. Syrran köpte råttor för några dagar sen så det blev några bilder på såna :P Inte helt lätt att få bra bilder eftersom den sprang runt hela tiden!

Bilden nedan har syrran tagit när jag försöker hålla i den.

Sen på hemvägen stannade jag och tog en bild på värmeverket i Sandviken

Kommentarer
Postat av: Syrran

Älskar den bilden högst upp!

Den vart riktigt bra.



:)

2010-01-19 @ 09:12:00
Postat av: Anonym

fina bilder :)!!!

2010-01-19 @ 18:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0