< Antes Fotoblogg -

Gävle

Blev en sväng till Valbo Köpcentrum, Kjell och Company idag för att köpa en ministudio sen bar det iväg till Gävle för att fota lite :)
Gick först runt i Boulongerskogen men där fanns det inte så mycket roligt att fota. Då gick jag in i Heliga Trefaldighetskyrkan för att ta några HDR-bilder. Prästen kollade väldigt mycket när jag satte upp stativet mitt i gången så jag kände mig tvungen att fråga om jag ens fick ta bilder därinne, och det gick bra :)
Sedan åkte jag upp till skidbacken i Hemlingby.





Jag sa ju att jag hade köpt en ministudio också. Testade den lite nu ikväll och jag blev inte alls nöjd med bilderna därför blir det bara en bild. Men nu vet jag lite mer hur jag ska få bort skuggorna så det blir nog nya försök imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Maads

Riktigt fina bilder!

2010-01-12 @ 22:43:22
URL: http://maadsc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0