< Antes Fotoblogg -

Fängelsemuseet

I morse när jag vaknade hade jag fått sms från Per Broberg som jag fotade med igår, han frågade om jag ville hänga med till Gävle och fota inne på Fängelsemuseet. Jag hade tandläkartid mitt på dagen (inga hål!) så vi åkte efter det. Egentligen fick man bara fota därinne för eget bruk, alltså inte publicera bilderna på Internet men vi fixade det med att prata med chefen och hon sa att vi var tvugna att sätta en stämpel på bilderna. Så var det ordnat! :)







Kommentarer
Postat av: leonora

mygod! var där i somras, andra bilden skrämde mig som satan!;D

haha, men rätt coolt var det där!^^

2010-01-21 @ 17:51:26
URL: http://thenewssayswho.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0