< Antes Fotoblogg -

Olycka!

Idag var jag och Putte till Högbo för att fota lite, men blev inte så nöjd med bilderna så det blir inga bilder därifrån :P
När vi var på väg hem så ser jag blåljus som blinkar mitt på Högbovägen, kommer närmare och ser att det är en person som ligger på marken också. Tänkte att det där måste jag fota. Kör in på en parkering i närheten och går ut på vägen. Måste ha kommit bara någon minut efter det hade hänt för efter en stund kommer det ambulanser, brandbil och en polisbil. Jag tog massa bilder innan jag åkte hem, läste då att det var en person på cykel som blivit påkörd av en bil. "Förd till sjukhus med möjlig fraktur"
Man borde bli nyhetsfotograf kanske ;)
Här är några av bilderna







Kommentarer
Postat av: elin

aa, fan fina bilder, du borde bli nyhetsfotograf, HAHHA (h)

2010-02-25 @ 20:27:11
Postat av: Paul Bergström

Snygga bilder :)

2010-02-25 @ 20:27:14
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/
Postat av: Saxin

Superhärliga bilder på din blogg! Har du några speciella inställningar du brukar köra på utomhus? Jag lyckas alltid överaxponera mina!

Hur som, jag skulle vilja ha bloggen centrerad - blir 'enklare' att kika runt då. Ett tips bara :)

2010-02-25 @ 20:35:03
URL: http://engulanka.blogg.se/
Postat av: alex

hej! detta e alex från nyheterna, ikväll kl 24 skall jag köra en nyhetssändning. och varna b.la. folk genom att cykla försiktigt osv. dina bilder du tagit idag hade varit bra som exempel, så undrar är det okej att jag lånar dem på tvsändningen? jag kan även säga att bilderna är tagna från din blogg. tacksamm om du svarar inom kort för jag måste veta innan 23 :) MVH alex

2010-02-25 @ 20:38:53
Postat av: Saxin

Tack så mycket! :) Nej det har jag inte, beror ju helt på vilket ljus det är ute.. Fota med programautomatik om du inte kan ställa ljuset på ett bra sätt.

Angående bloggen så är den centrerad i min webbläsare. Vet att den ligger åt vänster i tex Internet Explorer :)



Sv: Tycker inte att auto fungerar speciellt bra på min kamera (Nikon d40x) utan det blir bättre ljus när man ställer in själv. Men jag lyckas som sagt nästan jämt överexponera. Men jaja, jag får utforska lite mer. :)

2010-02-26 @ 15:59:29
URL: http://engulanka.blogg.se/
Postat av: Lona

tajmat! ;D

2010-03-26 @ 09:26:01
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Du vet att du skika in bilder till tidningar o så, så kan du nog ha det som jobb för du är förbanat duktig=)

2010-03-26 @ 19:44:58
URL: http://sweet-pills.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0