< Antes Fotoblogg -

Bröllopsfotografering

Igår hängde jag med Per och fotade ett bröllop för första gången, det var skitkul! Hoppas på fler gånger.. Bröllopet var i Ovansjö kyrka i Kungsgården.

Vi började med att fota brudparet utanför kyrkan. Det var meningen att jag skulle följa med till en sjö också men jag fick inte plats i bilen så det blev att vänta i kyrkan. När de kommit tillbaks så skulle vi ta bilder inne i kyrkan också, sedan var det dags för själva vigseln.
När de kom innanför dörrarna fotade jag med vidvinkelobjektiv (Canon 17-40mm/4L) och Per stog längre in i kyrkan med zoomen, för att vi skulle få lite olika vinklar.
Sedan gick jag runt lite överallt i kyrkan och fotade under vigseln..
Efter ungefär 8 timmars redigering är nu de bästa bilderna klara!
Blivit mycket text nu, dags för litet urval av bilder :)

Kommentarer
Postat av: Toni

Gillar den andra bilden nått så enormt!

2010-02-07 @ 14:34:18
URL: http://thinkinginpictures.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sjukt fina bilder

2010-02-07 @ 21:21:48
Postat av: matilda

fina bilder,

jag känner dom dära :)

2010-02-25 @ 20:30:25
Postat av: lindaa

nu har jag sett alla dina bröllops bilder :) du är så sjukt duktig! :) verkligen jätte fina bilder! :) hur har du lärt dig allt?

2011-07-12 @ 09:23:41
URL: http://linndaa89.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0