< Antes Fotoblogg -

Valbo och Forsbacka

Åkte till Valbo idag med Ville, vi kollade lite i affärer och sånt.. Sen skulle vi äta på IKEA men det var så mycket folk att vi inte orkade stå i kö, satte oss i sofforna i entrén istället. Där satt ett ganska gammalt par mittemot så jag tog upp kameran och tog några bilder. Visste direkt att den här bilden skulle bli bra i svartvitt. Blev nöjd med den! :)
På vägen hem stannade vi i Forsbacka och Ville såg en spegling i backspegeln på en bil och sa att jag skulle fota :P svårt att få bra skärpa genom två rutor..
Vi satt där vid sjön ett tag och då kom det några och satte sig på bänken vid vattnet en bit bort. Jag gick bakom dom och låtsades fota annat när kom kollade, sen när dom kollade bort fota jag dem istället :P

Kommentarer
Postat av: ♥amanda♥

Haha, vad smart du är då x)

Kan få en syn av att du sitter och visslar när dom kollar mot dig xD

2010-08-02 @ 22:56:55
URL: http://enlilabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0