< Antes Fotoblogg -

Ishockey

Ikväll åkte jag och Ville till Gävle och Läkerol Arena för att titta när Brynäs spelade mot Linköping. Förväntningarna inför matchen var inte så bra eftersom Brynäs lag har flera skadade och några spelar JVM. Matchen började jämt och efter nästan halva första perioden gjorde Linköping första målet men efter knappt en minut efter blev det 1-1.
Matchen var ganska jämn tills Brynäs gjorde 5-3 med bara några minuter kvar av sista perioden. Det sista målet kom i öppen bur.
Matchen slutade alltså 6-3 till Brynäs!

Här kommer några bilder som jag tog
Klicka på bilderna för att förstora!




Sen när vi skulle åka hem från matchen så var det så kallt ute att min bil inte ville starta, men så fort jag öppnade motorhuven så stannade det folk direkt och frågade om vi behövde hjälp. Och efter en kort stund brummade bilen igång. Tur att det finns snälla människor! :)

Kommentarer
Postat av: Elin Freak Lawergren

stiliga bilder, gillar foto nr.2 bäst :D hehe..

2009-12-31 @ 00:19:42
URL: http://elinlawergren.devote.se/
Postat av: Ville

Härlig vinst idag! Sista bilden var helt klart bäst :D

2009-12-31 @ 00:29:12
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Bra bilder :D Andra bilden var grym :P haha

2009-12-31 @ 01:59:17
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: P.S

Håller med Ville sista bilden var riktigt frän! :)

2009-12-31 @ 12:50:30
Postat av: LiiisteN @ bdb

Brynäs! <3

2010-01-02 @ 09:00:15
Postat av: Novembertankar

Nice bilder, ta gärna fler. :)

2010-02-05 @ 23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0